0
Style Switcher
  • 1
  • 2
  • 3

درباره کتاب الکترونیک دستیار تبلیغ نویس

برای بدست آوردن اطلاعات نوشته شده در این کتاب الکترونیکی کوتاه باید حداقل 2 میلیون هزینه کنی .

3 مرحله قابل اجرا که با انجام آنها میتوانید صفحات محصول تاثیرگذاری برای فروشگاه اینترنتی‌اتان بنویسید.

احتمالا شنیده‌ای که با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌توانی در کل کشور محصولت را به راحتی بفروشی .و فکر کنم نمونه‌های موفق را هم دیدی وب‌سایت‌هایی مثل دیجی کالا .

شاید برای راه‌اندازی چنین وب‌سایتی با چند طراح وب هم صحبت کرده باشی . البته فکر میکنم مبالغ بالای 5 میلیون هزینه اولیه برایت برآورد کرده باشند .

شاید هم وب‌سایت خودت را قبلا راه‌اندازی کردی تا حدی هم سئو شده باشد و حالا منتظر درخواست خرید هستی .

در اینصورت یک قدم جلو هستی ولی آیا این را هم می‌دانی که  صفحات محصولات مناسب باید داشته باشی تا محصولت فروش برود ؟ یا فقط میخواهی به نوشتن نام محصول ، قیمتش و برخی از خواص آن بسنده کنی ؟

این موضوع خیلی مهم است چون میتواند باعث رشد کسب کارت شود همانطور که میتواند باعث ورشکستگی‌ات شود .

بهتر است صریح تر بگویم

فقط با داشتن وب‌سایتی که از نظر ظاهری شبیه سایت دیجی‌کالا است نمیتوانی فروش مناسبی از سایتت داشته باشی .

 

بله دوست من ، بزرگترین تفاوت سایت ‌های موفق مانند دیجی‌کالا با سایتهایی که حتی هزینه اولیه خودش را درنمی‌آورد در یک مورد است :

 

سایت هایی مانند دیجی‌کالا موفق می‌شوند چون که در صفحات محصولات، اطلاعات کافی و مورد نیاز مشتری را نوشتند .

صاحبین این فروشگاه‌های اینترنتی می‌دانستند که بین مشتری که بطور حضوری به  فروشگاه ‌اشان می‌آید و با آنها صحبت میکند و مشتری که میخواهد از طریق اینترنت خرید کند فرقی وجود ندارد .

همه آنها انسان هستند و باید با آنها ارتباط برقرار کنند . مزایای محصول را کامل برایش توضیح دهند و بعد هم آنها را متقاعد کنند که اگر الان خرید کنند به نفع آنهاست .

صاحبین فروشگاه‌های اینترنتی موفق، برای نوشتن صفحات محصول اثرگذاری که محصولشان را بفروشند از دانش تبلیغ نویسی استفاده میکنند .

می‌دانی چرا ؟ چون مخاطب در هنگام خواندن صفحه محصول باید احساس کند که با یک انسان صحبت میکند انسانی که می‌داند مشکل‌اش چیست ؟ نیازش کدام است ؟ و می‌تواند به سئوالات احتمالیش پاسخ دهند تنها در اینصورت است که می‌تواند اعتماد کند و به یک خریدار تبدیل شود .

دانش تبلیغ‌نویسی دقیقا به ما یاد می‌دهد که چطور متنی بنویسیم تا این حس به مخاطب منتقل شود  و به ما اعتماد کند .

باید بدانی که تبلیغ‌نویسی نیاز به مهارت زیادی دارد و اگر از آن مطلع باشی می‌توانی صفحات محصول وب‌سایت خود را بنویسی و فروشت را حداقل 10% افزایش دهی.

یاد گرفتن این مهارت در حد مبتدی حداقل مبلغ 2.000.000 تومان هزینه دارد و 30 روز طول میکشد تا بتوانی نکته‌های اصلی آن را پیدا کنی و راحتتر متن مورد نظرت را بنویسی .

در کتاب الکترونیکی "دستیار تبلیغ نویس" ، نکته‌های اصلی برای  نوشتن صفحه محصول در 3 مرحله برای تو نوشته شده است تا بتوانی خیلی سریعتر فروشگاه اینترنتی‌ات را کامل کنی .

علاوه بر آن با خواندن این کتاب میتوانی میزان علاقمندی خودت را نسبت به این دانش بسنجی و بعد از اینکه مطمئن شدی برای آموزش آن هزینه پرداخت کنی .

 

کتاب الکترونیکی دستیار تبلیغ نویس

چکیده چیزهایی که در دوره مبتدی تبلیغ نویسی با پرداخت بیش از 2.000.000 تومان آموزش دیدم

 

هزینه این کتاب الکترونیکی بسیار کم است و در این روزها  به آن پول خرد می‌گویند یعنی به جای اینکه مبلغ 2.000.000 تومان ( که برای برخی از ما دستمزد یک ماه است ) هزینه پرداخت کنی تا اطلاعات اولیه در مورد این دانش را کسب کنی ابتدا با پرداخت هزینه ای بسیار پایین از اطلاعات اولیه آن باخبر میشوی و بعد تصمیم میگیری که آیا میخواهی بیشتر آموزش ببینی یا نه .

دوست من، تو میتوانی با پرداخت فقط 35000 (سی پنج هزار ) تومان  این کتاب الکترونیکی را تهیه کنی و از اطلاعات و سرفصل های یک دوره 2.000.000 تومانی بهرمند شوی و بعد تصمیم بگیری که میخواهی اطلاعات دقیقتر و کاملتری را یاد بگیری یا نه .

 

شاید فکر کنی که قبل از تهیه این کتاب نیاز به زمانی برای فکر کردن داری چون قرار است برای آن هزینه کنی ولی یادت باشد زمان با ارزش ترین دارایی ماست زمان قابل بازگشت نیست ولی پول و دارایی را دوباره میتوان بدست آورد و تو میتوانی در تصمیم های سریع و دقیقی که هزینه کمی برای تو دارد زمان با ارزش عمر خود را با پرداخت مبلغ بسیاری ناچیزی حفظ کنی .

این زمانهای باارزش را میتوانی صرف گفتگوی دلپذیر با عزیزانت کنی و یا اینکه میتوانی از آن برای ارتقاء شغلی خودت بهره ببری.

راستی میدانی چقدر زمان ها ،هر چند کوتاه، برای رسیدن به موفقیت و اول شدن در یک موضوع مهم هستند

اجازه بده نظر تمام افراد موفق و ثروتمند دنیا را در این مورد به تو بگویم البته ممکن است در کتابهای اساتیدی همانند ماهان تیموری ، تی جی واکر ، محمد  پیام بهرام پور خوانده باشی :

" برای استاد شدن در یک حوزه در میان هم صنفی های کشورت باید حداقل 1000 ساعت آموزش درست ببینی

1000 ساعت یعنی یک سال روزی یک ساعت مفید

و روزی یک ساعت برابر است با 4 دوره زمانی 15 دقیقه ای آموزش مفید  . "

15 دقیقه آموزش مفید  گاهی 2 ساعت از ما زمان میبرد.

ممکن است برای تصمیم گیری نیاز داشته باشی 15 دقیقه بیشتر جستجو کنی و با خود فکر کنی که 15 دقیقه به راحتی قابل جبران است .

شاید اینطور باشد ولی اجازه بده ماجرای آموزش خودم در تبلیغ نویسی سطح مبتدی را برایت بازگو کنم که چطور مجبور شدم در چند دوره مبتدی شرکت کنم تا بتوانم آن را بکار ببرم .

 

در ابتدا فقط میخواستم که بتوانم محتواهای خوبی برای وب سایت بنویسم بنابراین چند کتاب در مورد تولیدمحتوا خریدم و مطالعه کردم 2 بار آنها را خواندم و یادداشت برداری کردم اینکار باعث شد بتوانم 2 یا 3 محتوای نسبتا خوب بنویسم که کمی توجه بازدیدکننده را جلب کند

همین موضوع باعث شد که بیشتر راغب شوم و تصمیم بگیرم در دوره مبتدی تولید محتوای تجاری و تبلیغ نویسی یکی از اساتید ، شرکت کنم. تجربه جالبی بود دوره ای با مبلغ 1.500.000 تومان .درسهای دوره را بارها مرور کردم در آن دوره فهمیدم که تقریبا هیچ چیز در مورد تجارت و بازاریابی اینترنتی که در آن مدعی بودم نمیدانم .

با اطلاعاتی این دوره،  اگرچه دانش تئوری من بالاتر رفته بود ولی نتوانسته بودم  بازدیدکننده و مشتری سایت را افزایش دهم. نمیدانستم مشکل از کجاست ولی چون هزینه کرده بودم نمیخواستم بدون ثمر آن را رها کنم بنابراین در دوره مبتدی یکی دیگر از اساتید، با مبلغ 2.000.000 تومان شرکت کردم این دوره بیشتر بصورت کارگاهی تشکیل شد و همان مطالب دوره قبلی بود که دوباره تکرار شد البته بیشتر بطور عملی و انجام تمرینات در هر درس .

ابتدا فکر میکردم که بخاطر استاد این دوره است که البته استاد بسیار خوبی بود ولی وقتی کمی دقت کردم دیدم دور از انصاف است استاد قبلی هم خیلی عالی بود. در واقع مشکل از من بود که هیچگونه پیش زمینه واقعی از دانش تبلیغ نویسی نداشتم . و بیشتر از نحوه بیان، تکرار مطالب بود که مهارت بکارگیری را برایم به ارمغان آورد .

آن زمان احساس کردم که اگر قبل از ورود به دوره اول، اطلاعات اولیه در مورد این دانش را میداشتم سریعتر به موفقیت امروزم میرسیدم .

و چیزی که باید بگویم مدت زمان دوره ها در 10 درس 30 دقیقه ای بود . یعنی برای هر ساعت آن حدود 700 هزار تومان هزینه کردم . البته به خاطر هزینه هایی که پرداخت کردم نه تنها ناراحت نیستم بلکه خوشحالم که توانستم در این مسیر قرار بگیرم .

ولی درسی که گرفتم این بود از هر فرصتی برای آموختن از اساتید حوزه های مدیریت ، بازاریابی ، توسعه فردی ، تبلیغ نویسی ، تجارت الکترونیک و .... استفاده میکنم . اگر توان مالی داشته باشم در اولین فرصت محصول آموزشی را تهیه میکنم .

دقیقا به خاطر دارم در سایت یکی از عکاسان حرفه ای که دوره های بسیار گرانقیمتی برای آموزش عکاسی داشت یک مجله حدود 14 صفحه‌ای الکترونیک دیدم به مبلغ 27000 تومان که قرار بود نکاتی را در عکاسی با موبایل  آموزش بدهد . شاید فکر کنی عکاسی با موبایل کاری ندارم با کمی تمرین میتوانیم یاد بگیریم ولی من اینطور فکر نمیکردم بالاخره تجربه یک فرد حرفه‌ای بسیار مهم است . من مجله را تهیه کردم در تمام مجله 14 صفحه‌ای، فقط یک نکته را نمیدانستم همان یک نکته ، باعث شد از آن به بعد عکسهایی که میگرفتم وضوح بیشتری داشت . من با اینکار هزینه ای را پرداخت کردم تا در زمان کسب مهارت صرفه جویی کنم و زمانم را برای کار دیگری استفاده کنم شاید آن زمان فقط 5 دقیقه طول میکشید ولی در آن 5 دقیقه من ایمیل یک تبلیغ نویس حرفه ای را خواندم و ایده نوشتن یک مقاله را بدست آوردم . 

اگر انتخابت را کردی و میخواهی این کتاب را تهیه کنی کافی است دکمه زیر را فشار دهی .

 

 

دوست من هر روز که میگذرد ممکن است مشتریان زیادی به محصول تو نیاز داشته باشند ولی چون اطلاعات کافی را از سایت تو دریافت نمیکنند  خرید هم نمیکنند . 

وقتی محصولت به قدر کافی فروش نرود نمیتوانی درآمد مناسب داشته باشی . فکر کنم میتوانی حدس بزنی نداشتن درآمد کافی چقدر مشکلات ایجاد میکند .

فکرش را کن برای تولد عزیزترین فرد زندگیت نتوانی هدیه‌ای مناسب بخری . حس خیلی بدی است مگر نه ؟ 

شاید فکر میکنی که من ادعا میکنم این کتاب الکترونیک کوتاه ، باعث فروش میلیونی سایتت میشود ؟

مسلما اینطور نیست . میدانی چرا ؟ چون خودم هم نتوانستم با خواندن 1 یا 2 کتاب متنهای پولساز بنویسم ولی از هر کتاب و مقاله نکته ای بدست آوردم و بعد از آن صفحات محصولاتی را که مینوشتم دوباره باز نویسی میکردم تا بالاخره مورد توجه قرار میگرفت .

 با خواندن این کتاب میتوانی روش نوشتن صفحات محصول را مانند سایت‌های پرفروش یاد بگیری و با کمی تمرین وب سایت فروشگاهی خودت را به گونه‌ای کامل کنی که بازدیدکننده احساس کند وارد یک وب سایت تخصصی شده است. حتی میتوانی برای صفحه خدمات وب سایت شرکتی خودت هم، متن اثرگذاری بنویسی .

به این نکته دقت  کن! مغز ما، توسط خداوند بزرگ، طوری طراحی شده که با تکرار مطالب به شیوه های مختلف، خلاق تر میشود ما با مطالعه مستمر و تمرین آموخته ها میتوانیم  جزء برترینهای تخصصی خودمان بشویم به گونه ای که دیگران همیشه در حسرت تخصص و خلاقیت ما باشند.

 

در هر دوره تخصصی از تجربیات  مدیران موفقی برای نوع تبلیغات و طراحی قیف فروش هم استفاده میکردم

در هر دوره تخصصی تبلیغات و برندسازی ، به خاطرات شکستها و پیروزیهای مدیران شرکت های دیگر به دقت گوش میدادم و سعی میکردم عوامل موفقیت آنها را به کار ببرم .

 

  شاید بدانی در دنیا افرادی هستند که برای نوشتن یک صفحه محصول حدود یک میلیون دلار میگیرند  مانند دن کندی و فرانک کرن .

در خاطرات فرانک کرن خوانده بودم که در زمان جوانی یک دستفروش بود و برای اینکه بتواند صفحه تبلیغ مناسبی برای محصولات خود بنویسد بسیار مطالعه میکرد و هر صفحه‌ای که برای یک محصول مینوشت را بعد از آموختن مطالب جدید تغییر میداد و دوباره بازنویسی میکرد گاهی اوقات  100 بار آن را بازنویسی میکرد !

همین تلاش او باعث شد جزء گرانقیمت ترین تبلیغ نویس های دنیا قرار بگیرد .

کاری که او انجام داد کار نشدنی نیست هر کسی حتی من و تو هم میتوانیم آن را انجام بدهیم فقط باید از زمانهایمان برای آموزش استفاده کنیم .

البته به تو قول میدهم اگر هم نتوانی از اطلاعات فنی آن استفاده کنی از خریدش پشیمان نشوی زیرا در این کتاب، خلاقیت طنزگونه‌ای بکار بردم که خواندن آن برایت دلنشین باشد و بعد از خواندنش احساس شادی کنی .

دوست من بعد از تهیه و خواندن این کتاب کوتاه موارد زیر را بدست می‌آوری :

 

  1. متوجه میشوی که چطور همانند سایت های فروشگاهی موفق  یک  صفحه محصول را بنویسی .
  2. اطلاعات بیشتری در مورد دانش تبلیغ نویسی کسب میکنی و بهتر میتوانی برای آموزش بیشتر و یا قرارداد با یک تبلیغ نویس تصمیم بگیری .
  3. تصویرسازی شادی در ذهنت صورت میگیرد مانند دیدن یک کارتون کوتاه شاد در اوج کار و خستگی .
  4. مهمترین دستاورد این کتاب این است که میتوانی در زمان عقد قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی، متوجه شوی که تبلیغ مورد نظر چقدر میتواند برایت سودآور باشد . 

 

دوست من، تو میتوانی با پرداخت فقط 35000 (سی پنج هزار ) تومان  این کتاب الکترونیکی را تهیه کنی .

پرداخت 35000 تومان برای آموختن چند نکته تبلیغ‌نویسی .فکر کنم هم منصفانه باشد و هم به صرفه .

برای تهیه این کتاب الکترونیکی و دانلود آن کافی است دکمه زیر را فشار دهی .

 

نظرات

نظر خود را اضافه کنید