اطلاعات 6 سال آموزش، تحقیق و تجربه کاری خودم را در این دوره آموزشی با شما به اشتراک می‌گذارم. یعنی برای بدست آوردن حداقل نیمی از آن، باید 6 سال در کنار افراد حرفه‌ای حوزه تبلیغ‌نویسی و بازاریابی کار کنی.

چطور  هم مانند یک تبلیغ‌نویس حرفه‌ای، محتوای اثرگذار بنویسم و هم مانند یک مدیر بازاریابی حرفه ای، کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنیم در حالی که بودجه تبلیغاتی محدودی داریم؟

وقتی تبلیغ‌نویسی یاد گرفتم فکر می‌کردم که تنها با نوشتن یک متن اثرگذار میتوانم خدماتم را بفروشم اما اینطور نشد.

ماجرا از زمانی شروع شد که تصمیم گرفتم وارد دنیای تجارت شوم و چون با دنیای کامپیوتر آشنا بودم به این نتیجه رسیدم که از تجارت آنلاین شروع کنم. در ابتدا فکر می‌کردم  اگر یک وب سایت داشته باشم به راحتی افراد وارد سایتم میشوند و برای سفارش خدمات، تماس میگیرند ولی اشتباه میکردم!!!

بعد از آن به ترتیب سعی کردم تکنیک های سئو و تبلیغ نویسی را در سایت و شبکه های اجتماعی‌ام بکار ببرم افرادی جذب سایت و شبکه های اجتماعی شدند و حتی برای سفارش خدمات هم تماس میگرفتند اما خریدی صورت نمیگرفت! واقعا چرا؟

بیش از 3 سال به دنبال جواب این سئوال بودم و با اساتید مختلف صحبت کردم در دوره‌های تخصصی ایشان شرکت کردم. دوره‌های حضوری حتی در شرایط سخت کرونا و دوره‌های از راه دور یا همان دوره‌های اینترنتی.

بعد از تلاش زیاد متوجه شدم شناخت مخاطب، تبلیغ‌نویسی، طراحی قیف فروش، تعیین استراتژی بازاریابی و .... در واقع بخشی از پازل بازاریابی محتواست که هر کدام از آنها در یک یا چند دوره آموزشی متفاوت آموزش داده میشوند.

گاهی اوقات برای آموزش یک بخش از آنها، باید بیش از 3 میلیون هزینه کنی. شاید عجیب بنظر برسد ولی اجازه بده یک نمونه آن را برایت بگویم.

برای اینکه بتوانی تبلیغ و یا محتوای خوبی بنویسی که برای سئو و یا کمپین تبلیغاتی، مناسب باشد باید در ابتدا مخاطب هدفت را بشناسی پس من در یک دوره شناخت مخاطب شرکت کردم در آنجا یاد گرفتم که چه مشخصاتی را باید پیدا کنم و چرا باید به دنبال آنها باشم ولی برای پیدا کردن آنها فقط گفتند که باید سئوال بپرسیم و برخی از اساتید چند نمونه سئوال را هم بیان کردند اما مشکل اینجا بود که من در ابتدا مشتری خاصی نداشتم پس از  چه کسی باید سئوال میپرسیدم؟

 مدتی بعد فهمیدم برای اینکه بتوانم مخاطب نمونه را پیدا کنم باید با افراد ارتباط برقرار کنم اما مشکل اینجا بود که من شخصی درونگرا بودم و بعدها فهمیدم که افراد برونگرا هم برای برقراری رابطه کاری و کسب اطلاعات، باید تکنیک های ارتباطی و مذاکره را بکار ببرند به همین علت بعد از آن در دوره‌های آموزش برقراری ارتباط و شبکه سازی شرکت کردم در آنجا فهمیدم که باید بتوانم به جای سئوال مستقیم، مانند اینکه چند سال دارید؟ ، سئوالات مناسب‌تری بپرسم ولی چطور باید سئوالات مناسب را پیدا میکردم؟

  پس یا باید با آزمون وخطا آنها را پیدا میکردم که زمان زیادی از من میگرفت و یا اینکه هزینه استفاده از تجربیات دیگران را پرداخت میکردم و من روش دوم را انتخاب نمودم بنابراین در دوره های تخصصی سئوالات خوب شرکت کردم و....

میبینی فقط برای یک بخش شناخت مخاطب این همه دانش نیاز داری.

البته فقط داشتن دانش کافی نیست باید حتما آموخته هایت را بکار ببری، بارها شکست بخوری تا بتوانی به نکات ریز در اجرای آنها پی ببری.

 در غیر اینصورت نمیتوانی دانش‌ات را در شرایط حساس کاری، استفاده کنی و این باعث میشود که سرخورده شوی و احساس کنی هزینه آموزش فقط بار اضافه‌ای بر روی دوشت بوده است.

 

آناهیتا یعقوبی آموزش سازمانی - آموزش بازاریابی محتوا

آموزش سازمانی بازاریابی محتوا به درخواست مدیر یک مجموعه دانش بنیان در حالیکه چند سال قبل، جزء نیروی بخش IT همان شرکت بودم ولی از لحاظ درآمدی پایین ترین حقوق در آنجا را داشتم و حتی برای شرکت در جلسات IT و تجارت الکترونیک به من اطلاع نمیدادند.

 

اما نگران نباش من در این دوره آموزشی آنچه را که برای بازاریابی محتوا آموخته‌ام، تجربه کرده‌ام و حتی تجربیات اساتیدی که به من انتقال دادند را تدریس میکنم به همین دلیل اسم این دوره را تجربه طلایی گذاشتم چون هر آنچه که یاد گرفتم را برایت بازگو میکنم. در ادامه سرفصلهایی که در این دوره ارزشمند آموزش میدهم را خواهم گفت پس لطفا تا آخر این صفحه همراه من باش.

 

آنچه که در دوره تجربه طلایی آموزش میدهم :

  • از شناخت مخاطب شروع میکنم اینکه چطور مخاطب خودت را بشناسی حتی اگر در ابتدای راه هستی و هیچ مشتری‌ای نداری.
  • آموزش میدهم که چطور تیپ شخصیتی مشتری ات را پیدا کنی و چه محتوایی باید برای او تهیه کنی.
  • یاد میگیری که چه نوع کاتالوگی برای مخاطب های متفاوت طراحی کنی.
  • و به تو میگویم که چطور سئوالات خوب را پیدا کنی و هر کدام از آنها را در کجا استفاده کنی.

 

تا اینجا فقط مخاطبت را میشناسی و میفهمی که محتواهای مورد علاقه اش چه چیزی است و از اینجا به بعد، آموزش میدهم که چطور محتوای جذاب تولید کنی برای اینکار باید موارد زیر را یاد بگیری:

  • یاد میگیری چطور عواطف انسانی را در محتوا تحریک کنیم و محتوای احساسی تولید کنیم.
  • برایت میگویم که چطور عنوانهای جذاب را تولید کنی.
  • در مورد ارزش گذاری محصول هم صحبت میکنیم تا بتوانی محصولت را با قیمت واقعی بفروشی چون باید بدانی فقط داشتن محصول باکیفیت برای خرید کافی نیست بلکه مشتری باید احساس کند این محصول برایش سودمند است در آن زمان است که خیلی بر سر قیمت بحث نمیکند و با رغبت خرید میکند.
  • حتی یاد میگیری که چطور از اتفاقات روزمره و مناسبت های خاص برای تولید محتوا استفاده کنی.
  • داستانسرایی تجاری را هم آموزش میدهم.
  • می آموزی که هارمونی رنگ واقعا چیست و مفهوم هر رنگ چه چیزی هست.
  • مراحل طراحی پست و کاتالوگ را بر اساس تجربه واقعی خودم یاد میدهم.

 

بعد از اینکه یاد گرفتی چطور محتوای حرفه ای تولید کنی به تو خواهم گفت که چطور باید بازاریابی محتوا را تکمیل کنی:

  • یاد میدهم که قیف فروش را چطور طراحی کنی.
  • و اینکه چطور استراتژی بازاریابی برای محصولت بنویسی.
  • یاد میگیری که چطور برای هر کمپین تبلیغاتی تقویم محتوا را بسازی طوری که بتوانی سودآوری کمپین را تضمین کنی.

 

هدیه دروه بازاریابی محتوا و آموزش تبلیغ نویسی - دوره تجربه طلایی

و در انتها یک هدیه ارزشمند هم برایت آماده کردم آموزش طراحی دستورالعمل فروش نهایی یا همان اسکریپت فروش اینکه اگر مشتری با تو تماس گرفت چطور او را متقاعد کنی و نرخ فروشت را بالا ببری. ارزش این دوره هدیه، حداقل 6.000.000 ( شش میلیون )  تومان است و البته اکثر دوره‌های فروش و بازاریابی که بطور  عمومی برگزار میشوند به آن اشاره نمیکنند و معمولا فقط در دوره‌های خصوصی ارائه میدهند چون دستورالعمل فروش در واقع آخرین مرحله فروش است که مشتری را به خریدار تبدیل میکند و اگر این مرحله به درستی انجام نشود یعنی تلاش بی‌حاصل. به همین خاطر این بخش از آموزش با ارزش را در دوره تجربه طلایی قرار دادم.

 

شاید الان با خودت بگویی اوضاع اقتصادی خراب است و یاد گرفتن این موارد هم به من کمک نمیکند. بله وضعیت اقتصادی در خرید مردم تاثیر میگذارد چون مردم نگران هستند که پولشان را در جایی غیر ضروری هزینه کنند و بعدا پشیمان شوند پس بعنوان یک فروشنده که میخواهد خدمات یا کالایش را بفروشد باید مشتری ات را قانع کنی که محصولت برایش کارآمد هست.
حالا تصور کن که اوضاع اقتصادی خوب شده و مردم راحتتر خرید میکنند در این حالت، هم راحتتر خرید میکنند و هم راحتتر کسب و کار راه میندازند پس تعداد رقبایت زیادتر میشود و مشتری ات حق انتخاب بیشتری دارد در آن زمان هم شما باید بتوانی مشتری را قانع کنی که خرید از تو به نفعش هست. پس میبینی هیچ فرقی نمیکند در چه زمانی باشی چون در هر زمانی نیازمند یاد گیری تکنیک های بازاریابی هستی و الان در عصر شبکه های اجتماعی اثرگذارترین روش بازاریابی و تبلیغات بازاریابی محتوا هست.

ممکن هم هست  بگویی الان شرایط سختی داری و باید صبر کنی تا شرایط مالی ات بهتر شود خب البته برای هر کسی این مورد هست و حتی خود من هم چند سال پیش در وضعیت مالی بسیار بدی بودم ولی در آن زمان شخصی مطلبی به من گفت که  مسیر زندگی ام را تغییر داد او گفت: 

مردی را تصور کن که نمیداند چطور با خانمها رفتار کند و فکر میکند بعد از  ازدواج خود به خود یاد میگیرد ولی بعد از ازدواج روز به روز زندگی اش بدتر میشود تا اینکه مجبور به جدایی میشود با این تصور، که با هم تفاهم نداشتند ولی مشکل اینجاست که در روابط بعدی هم به مشکل میخورد چون اصلا نمیداند چه کاری باید انجام دهد و همواره امیدوار است که سختی تمام شود.

آیا با همین روندی که ادامه میدهد سختی تمام میشود؟ بله ممکن است روزی بفهمد مشکل از کجاست ولی این تجربه سالهای جوانیش را  از او میگیرد. اگر در همان ابتدا از هزینه کردن و تغییر نمیترسید و آموزش های لازم را می‌دید چه بسا در همان زندگی اول، میتوانست به خوشبختی که آرزو داشت برسد.

در کسب و کار هم همینطور است اگر کارمند هستی و میخواهی ارتقاء پیدا کنی و یا اینکه میخواهی کارآفرین شوی در هر صورت نیاز داری که اطلاعات اولیه  را بدانی، نیاز داری که  بتوانی مخاطبت را بشناسی و با او تعامل کنی، نیاز داری که بتوانی خودت را به خوبی معرفی کنی.

در غیر اینصورت سالهای با ارزش جوانی میگذرد و پیشرفت چشمگیری نخواهی داشت و از همه مهمتر اینکه هرگز اوضاع مالی‌ات بهتر از این نخواهد شد چون هزینه های زندگی، تورم، اتفاقات پیش بینی نشده و... همیشگی است مگر اینکه از ترس شکست و ترس پول کم آوردن، خودت را رها کنی و با شجاعت تغییری در زندگی‌ات دهی. 

به این فکر کن که اگر 25 ساله هستی چه تغییری در خودت و تجربه هایت ایجاد کنی یا نه، 7 سال بعد 32 ساله‌ای هستی که تفاوت چندانی با 7 سال پیش نداری بلکه عقب‌تر هم هستی و این مورد برای هر سن و سالی هست اگر هم در ایام 40 سالگی هستی یا 50 سالگی بدان که هنوز فرصت برای لذت بردن از زندگی ات هست ولی باید خیلی سریعتر پیش بروی.

 

دوست من، یادت باشد اگر هم فرد ماهری باشی باید بدانی که مردم برای مهارت ات پول نمیدهند بلکه برای مهارتی که احساس کنند به آنها سود میرسانی هزینه میکنند و مهارت فقط، یکی از بازوان موفقیت است. پس باید به آنها ثابت کنی که مهارت ات، باعث میشود بهتر و راحتتر زندگی کنند.

 

نظر مشتری گلنوش شیرچی از دوره تجربه طلایی

گلنوش شیرچی، طراح لباس و موسس برند لَندره

اینکه شما دیده شود یک مسئله هست و اینکه توانایی فروش محصول و خدماتتان را داشته باشید یک موضوع دیگر است این موردی بود که در این دوره متوجه شدم.
اگر بخواهم بگویم این دوره چه خصوصیاتی دارد مسلما میگویم اولین چیزی که نظرم را جلب کرده روایت گری ساده در آموزش است که فهم موضوع را برایم بسیار آسان نمود چون مانند یک قصه مسائل را، ساده بیان میکنند.
در همان 2 درس ابتدایی مواردی بیان شد که تا به حال به آنها فکر نکرده بودم و  حالا آن مطالب را هر بار بصورت سئوال از خودم میپرسم مطالب ساده ای که همیشه به آنها بی‌توجه بودم ولی الان بعنوان یک کارآفرین، دید تازه ای نسبت به تجارت دارم.

 

نظر مشتری سحر محمدیان از دوره تجربه طلایی

سلام سحر محمدیان هستم کارشناس فروش لوازم آزمایشگاهی

به تازه‌گی فعالیت خودم را در این حوزه شروع کردم و در ابتدا بسیار نگران بودم چون وارد حیطه‌ی جدیدی شده‌ بودم بدون داشتن سابقه کار.
این دوره‌ی آموزشی به من کمک کرد یک دید دقیق تری از فضای فروش داشته باشم و فهمیدم چطور مشتریهای خودم را بشناسم و بدانم برای هر فرد با توجه به تیپ شخیصیتی که دارد چه محتوایی آماده کنم و حتی یاد گرفتم چطور با او ارتباط برقرار کنم و آن ارتباط را در جهت سودمند مدیریت کنم.

 

نظر مشتری محسن رضایی از دوره تجربه طلایی

محسن رضایی، پشتیبان سیستم‌های اداری و کارشناس IT هستم .

مثل بیشتر آقایان حوصله نشستن پای صحبت دیگران را ندارم با این وجود همکاری با خانم یعقوبی و استفاده از تجربیات و دانشش تجربه بی نظیری بود.
چون بعد از مدتی متوجه شدم که با هرکسی چطور صحبت کنم و چطور خودم را بهتر معرفی نمایم.

 

دوست عزیز، محتوای این دوره را با تلاش زیاد جمع آوری کردم و برای اسلایدهای هر درس زمان بسیار زیادی صرف کردم تا بتوانم بهترین ارائه خودم را داشته باشم با این وجود من این دوره را 100% ضمانت میکنم اگر بعد از پایان دوره به هر دلیلی احساس کردی که برایت مفید نبوده است کافیست به من اطلاع دهی و کل مبلغ پرداختی ات را به حسابت واریز میکنم.

 

اگر هم هنوز مرا نمیشناسی باید بگویم من آناهیتا یعقوبی هستم و تحصیلاتم کارشناسی نرم افزار است. 17 سال برنامه نویس سیستم های مالی و اداری بودم. در آن کار بسیار موفق بودم و درآمد خوبی هم داشتم اما دنیا روی یک پاشنه نمیچرخد و برای من هم همینطور است چون ابتدای دهه 90 شمسی اتفاقی در زندگی ام افتاد که دیگر نتوانستم برنامه نویسی حرفه ای را ادامه دهم. به همین دلیل بعنوان کارشناس IT شروع بکار کردم ولی در همان ابتدا، با مشکلات زیادی روبرو شدم چون از تجارت الکترونیک و بازاریابی محتوا فقط تعاریف و مفاهیم تئوری را بلد بودم اما تصمیم گرفتم بر آنها غلبه کنم و به همین دلیل شروع کردم به آموزش دیدن چون نمیخواستم وقتم را برای آزمون و خطا تلف کنم.

نمیخواستم وقتم را برای آزمون و خطا تلف کنم چون باور دارم عمر میگذرد و دیگر به عقب بازنمیگردد پس اگر به دنبال هدفهای بزرگ هستیم باید از ثانیه ثانیه آن استفاده کنیم به همین خاطر، همین الان هم در حال گذراندن آموزش های تخصصی تر هستم چون بعد از هر مرحله آموزش و اجرای آنها، بخش های خاموش کارآفرین درونم فعال میشوند. میگویم کارآفرین درون، چون همه ما بطور ذاتی کارآفرین هستیم ولی سیستم های حاکم بر جامعه، ما را منفعل کرده است و باید بخواهیم که آن را دوباره فعال کنیم برای اینکار باید آموزش ببینیم و از تجربیات افراد دیگر هم استفاده کنیم تا سریعتر به نتیجه دلخواه برسیم. با همین دیدگاه این دوره را آماده کردم تا تجربیات این سالها را با شما به اشتراک بگذارم. دوست من برای استفاده از این تجربیات کافیست این دوره را تهیه نمایی.

*   *   *

ارزش واقعی این دوره، که شامل طراحی پرسونا، شناخت مخاطب، تبلیغ نویسی حرفه ای، طراحی قیف فروش، راه اندازی کمپین تبلیغاتی و دستورالعمل فروش نهایی که به تنهایی باعث میشود درآمدت بیش از 3 برابر افزایش یابد، حداقل 10.000.000+ تومان است.

 می‌توانی فقط با مبلغ  1.700.000 تومان آن را  تهیه نمایی. 

 

حتی اگر بودجه محدودی داری میتوانی بطور اقساط این دوره را تهیه کنی کافیست با شماره 09122495128 تماس بگیری و یا در واتساپ پیام دهی.

البته تا پایان امروز 25 بهمن 1400 به مناسبت روز پدر با 50% تخفیف یعنی با مبلغ 1.998.500 تومان تهیه کنی.

*   *   *

قیمت این دوره ( دوره تجربه طلایی ) 3.997.000 تومان است که تا تاریخ 3 بهمن 1400 به مناسبت روز مادر میتوانی با 45% تخفیف یعنی 2.198.350 تومان آن را تهیه کنی. 

 

مانده به پایان تخفیف
 

قبل از تهیه دوره پیشنهاد می‌کنم در یک جلسه مشاوره رایگان شرکت کنید تا مطمئن شوید این دوره برای شما مفید خواهد بود یا نه. کافیست اطلاعات تماس را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

 یادمان باشد در بیشتر اوقات درست هزینه نکردن، هزینه های بیشتری به ما تحمیل میکند هزینه هایی که نه تنها هیچ سودی به ما نمیرساند بلکه زندگی را برای ما سخت تر و تلخ‌تر میکند مانند مسافرتهای پرهزینه که برای رسیدن به حال خوب انجام میدهیم و این خیلی خوب است ولی بعد از چند روز حس خوب آن از بین میرود و ما می‌مانیم و قبض ها و هزینه ها.

ولی اگر مدتی را با تفریحات کم هزینه سپری کنیم و به آموزشی بپردازیم که باعث رشد ما در کسب درآمد شود آن وقت میتوانیم با خیال راحت‌تری به مسافرتهای بیشتری برویم و حتی از تجربه های مسافرتمان برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم.  حالا اگر بخواهی یکی از 2 دو روش را انتخاب کنید کدام یک انتخابت هست؟ مسلما آموزش دیدن و افزایش درآمد. درست است؟

دوست خوبم مسلما سودآوری و کسب درآمد اولین انگیزه من برای طراحی و تولید دوره تجربه طلایی بوده است و همین الان که هم این صفحه محصول را نوشته ام و در سایت آپلود کردم همین قصد را دارم ولی از کودکی یاد گرفتم معامله ای سود آوری خواهد داشت که در آن سود دو طرف تضمین شده باشد اگر غیر از این بود به راحتی میتوانستم در این صفحه بنویسم چطور میتوانی در عرض 3 ماه،  درآمد بیش از 100.000.000+ (صد میلیون) تومان در ماه داشته باشی و آن را به تو اثبات هم میکردم چون من یک تبلیغ نویس هم هستم در چند سال گذشته بارها متن‌های متقاعد کننده نوشتم میدانم چطور باید بر ناخودآگاه مخاطبم تاثیر بگذارم اما ترجیح دادم انتخاب را به عهده خودت بگذارم چون خودت در ابتدا باید بخواهی که تغییر کنی، هزینه آن را بپردازی و در این راه علاوه بر کمک و همیاری من و اساتید دیگر، تلاش کنی.

سهم من از این تلاشت این است که کاربردی ترین آموزش را در اختیارت قرار دهم  به همین دلیل نهایت تلاشم را کردم تا ریزترین نکات را هم در آموزش‌ها بگنجانم و مطمئن باش بعد از  گذراندن این دوره :

  • مفهوم پرسونا را دقیقا درک میکنی.
  • محتوای اثرگذار طراحی خواهی کرد.
  •  میفهمی که محتواهایی که دیگران برایت نوشته اند تا چه حد میتواند در رشد تو تاثیر گذار باشد.
  • میتوانی یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای را طراحی کنی و با هزینه کم مشتری پیدا کنی.
  • بالاخره یاد میگیری که چطور مشتری را به خریدار نهایی تبدیل کنی.
  • همچنین یاد میگیری تا قبل از اینکه برند شوی و در حالی که تازه کار هستی مشتری مناسب پیدا کنی و به درآمد برسی.
  • مهمتر از همه یاد میگیری چطور برند شخصی خودت را بسازی.

پ.ن: بازاریابی محتوا، اثرگذارترین روش تبلیغات در عصر ارتباطات است و هر روز که میگذرد افراد بیشتری، از این روش استفاده میکند و به زودی رقابت در این حوزه هم بسیار سخت میشود پس اگر امروز شروع کنی یک روز از رقبایی که فردا شروع میکنند جلوتر هستی.